1 December

Imorse när jag vaknade sprang jag ner och öppnade min adventskalender!
Mamma tycker ju att jag är lite för stor för att få varje dag så i år blir det
tisdagar som jag får en present på :) Idag fick jag ett smyckesskrin ifrån
Guldfynd eftersom att jag är en mästare på att tappa bort mina smycken :P
Sen käkade jag frukost med varm oboy och sen var jag klar 7.15 så jag kollade
på julkalendern, först stog dom bara och sjöng sen handlade det tydligen om
superhjältar. Vart har mysteriet på greveholm och alla dom där roliga tagit vägen?
görs inte sånt kul längre elle :(

Mamma körde mig till skolan och jag gjorde nationella i Engelska sista delen, jag
tyckte den var lite knepig på vissa ställen det var frågor som inte stog i texten så
man fick gissa lite. Men jag hoppas att det går bra :)
Sen pratade jag med min handledare och åkte hem och har sovit sen kanske 12
idag, och nu sitter jag här och snorar :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0