Dags att krypa till sängs

Nu är det dags för mig att sova, jag har packat lite mer nu och
läst på svenskan typ en gång till men jag kan det inte än.
Men jag har duschat och målat naglarna, två gånger till och med jag
ångrade mig med den franska manikyren den blev så slarvig så det blev
ljusrosa men nu ser jag att det var ocks lite slarvit. Jaja det är nog bra
tills imorgon. Jag är helt slut redan denna veckan den har varit lite obehaglig
om man säger så och helgen var också jobbig, det är aldrig kul att se sin bästa
vän må väldigt dåligt och det jag fick reda på igår är liksom helt åt himmelen
ungefär jag fattar inte att det hänt.
Med andra ord ska det bli skönt med lov för då slipper man tänka på skolan och
stressa över det, alla andra bitar blir som dom blir.

Nu ska jag sova och hoppas proven imorgon går bra, håll tummarna för mig jag
måste fixa det! Det får nog bli gröt till frukost imorgon så energin är på topp! ♥


Sol och värme skulle inte vara helt fel nu :) (italien för 2 år sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0