Det finns inget jag vill ha!

Okej jag har inte sett en enda nyårsklänning jag vill ha! Några som jag
kan tänka mig men inte någon som jag bara känt åh dne vill jag ha!
Dessvärre vet jag inte vad jag vill ha i julklapp heller, vad vill jag ha?
Min mamma och Robin börjar ju få lite smått panik, pappa förlitar sig på
att mamma fixar det haha. Jag ska kolla på lördag om jag hittar lite småsaker
mamma kan köpa iallafall, det blir inga dyra julklappar för mig i år då mina
föräldrar lägger ut vääääääääldigt mycket pengar på tågbiljetter åt mig.

Förövrigt sitter jag här och finjusterat min novell och ska skriva min saga,
men jag har ont i huvudet och varken sömn eller tabletter hjälpte :(


Bild från i somras, mathilda har gjort om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0