En riktigt bra dag!

Idag har det varit en riktigt bra dag trots min hemska mensvärk men
efter ett besök hos skolsyster blev dne lindrad :) skönt!
Jag har lämnat in bokrecensionen i tid det var till och med inte så noga att
den kom in idag, men det var skönt. Jag har fått gjort hyffsat mycket och
jag fick IG på psykologin och tro det eller ej det var det jag ville! Då kan
jag få tid till att plugga mer då det var så mycket den veckan och göra bra
ifrån mig istället så det känns faktiskt bra.

Idag övade vi på hur man ska göra om någon sätter något i halsen och det blir
helt stopp och några timmar efter de så sätter Elvira kokos i halsen och jag blev
helt stel och tänkte nu fan får jag övning på riktigt! Jag blev skräckslagen där
ett tag hon skrämde skiten ur mig :P

Jag och mamma åkte och köpte sista julklappen till Robin det sög i mitt konto
kan jag meddela och gissa en som är nyfiken haha! Men det är ju bara 17
dagar kvar till jul :)


Längre skjorta ifrån MQ och stickade tights.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0