God eftermiddag!

Idag hade jag bestämt med Robins pappa att jag skulle gå till hans jobb så han kunde
ha Brolle medans jag handlade och att han sen skulle köra hem mig, vi bestämde klockan
1 men vid 10 ringde han och sa att jag kunde komma. Så jag fick lite brådis så datorn
gick helt bort.

Så nu är frysen full, kylen och städskåpet. Hela kalaset gick på lite över 1000 kronor.
Det är inte billigt att köpa mat. Jag köpte dubbel bingolotter till mig och Robin tills imorgon
vi slår på stort! Brolle fick ett jätte ben så nu luktar det typ rökt älg här eller nått haha.
Jag köpte hårfärg till mig själv med får väl se när Robin har tid med det :) Ikväll ska vi
ju städa, fy fan va kul... Så jag ska lägga mig och slappa så jag är utvilad tills dess.
Men först tror jag att det är en liten söt sak som behöver gå ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0