God Jul allihopa!

Har ni snö nu på julafton? Jag har det garanterat iallafall :)
Jag kom precis in ifrån en hård runda på skidorna de röda backarna
är nu mera min bästa vän, haha ramlade två gånger idag mitt ute i
terrängen men jag ger mig inte svängarna börjar se lite proffsiga ut
och fort går de! Det är ingen slöåkning här inte.

Jag vaknade imorse utav att det satt en katt på mitt huvud och en hund
på fötterna och sen var det tomtegröt till frukost och jag fick en julklapp
utav Robin, en navelpiercing jätte fin var den :) Så nu ska vi snart iväg
och basta. Dagen idag känns bättre än igår iallafall, jag har min hemlängtan
och lite annat men det går bra.

Föresten så vann jag 100 kronor på Bingolotto igår!!! De ni, jag hade även
ett nummer ifrån en volvo och en resa till sydafrika på samma spel. Så jag
ringde och lurade pappa att jag skulle till syd afrika haha!
Nu ska jag äta lite och sen ska jag ta med mig några cider och gå till bastun :)
Jag saknar min Kajsa väldigt mycket, yack för att du ringt och allt där till <3


Kommentarer
Postat av: din kajsa<3

jag saknar dig också!! kom hem snart <3 klart att jag ringer, skönt att få prata av sig med dig också :) <3

2009-12-24 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0