Gott nytt år!

Det börjar närma sig tolvslaget och jag sitter i Kallhäll hemma hos
Maccan och Emilia och har svin kul! Killarna är ute och röker och jag,
Emilia. Heidi och Miranda sjunger sing star. Men oroa er inte jag sjunger inte
så ingen behöver lida, haha. Inget har spårat ur utan det är en trevlig nyårr.
Helt perfekt med andra ord :) Bättre kan det alltså inte bli, Robin har takgit
en massa bilder så dom slänger jag upp imorgon!
Gott nytt år på er allihopa och hoppas att ni har det trevligt ♥


Kommentarer
Postat av: tågresenären

tjaa, tack för underhållningen på tåget, var ju tvungen att kolla in bloggen, hoppas resan gick bra o du fick träffa din käreste :)



ha det toppen tjejen ( o bra uppdaterad blogg :P )

2010-03-27 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0