Hemma igen :)

Åh vad skönt det var att komma hem! Inte att lämna Brolle och Robin men
att slippa det förbannade tåget. En ledning har tydligen rivits ner i vårgårda
så jag fick åka ett intercity tåg hem istället för x2000 och det var proppat
med folk och ingen restaurang vagn!! Jag som var vrålhungrig, men dom
bjöd på lussebulle cola och expressen, jag var nog den enda på tåget som
var glad och trevlig. Jag fick ju nått ätbart! haha.

Helgen i övrigt har varit, tråkig måste jag säga. I torsdags kväll åt vi bara middag
sen gick vi och la oss Brolle kom inte förrän fredag morgon. På fredagen var Robin
ute en sväng och jag satt kvar hemma panikartat i hans hemska lägenhet som jag
vantrivs i. I lördags var det meningen att Kajsa skulle komma, men det gjorde hon
inte. Robin skulle hjälpa en kompis att bära en byrå, den byrån blev till alla möbler
i lägenheten så då var jag själv igen. Valpkursen gick bra Brolle var duktig och vågade
leka med dom andra vovvarna (Y) men det var mest teori. Han lekte även med två
stora hundar i fredags och dom drog upp ett helt träd ur marken, (ett sånt där som
nästan är som en stor buske och inte har en lång stam, heter de så? :P) Jag och
Robin såg väldigt chokade ut medans hussen såg ut som att det hände varje dag!
haha, sjukt. Idag var det bara slappt :)


hjärtat blev överlycklig när han fick se mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0