Historiiiiaaaaa....

Jag ska skriva klart mitt arbete om Barocken nu, eller aah jag har
börjat skriva. Det är nog det konstigaste arbete jag fått för det svåraste
är att förstå lärarens "skriv mall" det är mitt största problem och det är
ju inte så vanligt, haha.

Jag åt precis en halvbränd middag för att vara snäll, pappa skulle laga mat
idag för att mamma jobbade eftermiddag och jag sa att falukorven i ugnen
började se väldigt brun ut men han skulle ha inne den i 10 minuter till för
det stog det i kokboken, så korven blev en aning för brun, äppleskivorna
emellan var mest svarta och wok grönsakerna runt om satt ganska fast
i formen. haha! Jag sa ju iallafall att den var lite brun :P
Men sanningen är att jag är lika dålig på att laga mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0