Julklapp!


Detta fick jag utav Robin i julklapp och en navelpiercing.
Parfymen är Georgio Armani Code och jag trodde faktiskt inte att den skulle lukta gott,
jag fick den känslan utav flaskan att den skulle lukta väldigt starkt och tungt, så med
skeptisk min frågade jag Robin och så fel jag hade! Den luktar underbart! Lite likt
killparfymen.
Sen fick jag detta hudvårdssettet ifrån Shiseido jag har knappt någon koll på vad det är
men det innehåller dag kräm, rengörinskräm och någon lotion. Det skulle tydligen vara
väldigt brå så vi får väl se :) Jag är helt kass på krämer som står på engelska och inte
beskriver ordentligt så lotionen vet jag inte när på dygnet man skall använda den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0