Kajsa fjant :D

Har precis kollat på Bonde söker fru, nästa vecka får man ju inte missa!
Haha förut när jag var ute och rökade hände en väldigt läskig sak,
2 killar som jag aldrig sett förut ställde sig och blegade på mig. Jag
pratade med fjant Kajsa i telefon så jag sa bara aah mm o så för att jag
blegade på dom, jag förstår faktiskt inte vad dom höll på med :P
Läskigt var det iaf! Och dom försvann jätte fort haha

Nu ska jag boka biljett på fredag ska jag ha Brolle så jag ska vila upp
mig i Stockholm och jag hoppas på uppassning :P
Kajsa är så fjantig så hon vågar inte åka tåg själv på fredag hahaha!
Packa ska jag göra med... och slå in en julklapp.


Tönten själv :P


Kommentarer
Postat av: töntkajsa

haha käft :P men det kanske ordnar sig ändå :)

2009-12-02 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0