Myspys

Det ligger en trött vovve här bredvid mig som snarkar, jag har inte ens klätt på
mig än haha. Tvättningen är klar och Robin ligger och sover en liten stund han slutade
tidigare idag och jag blev livrädd när det ringde på dörren. Här är det jag som har
nycklarna, haha!

Jag kom på förut att Robins familj inte hade någon ris a la malta på julafton det är ju
ett måste! Fast jag vet inte hur för det var alltid älskade mormor som gjorde det och
det var alltid den som var godast... Jag får väl helt enkelt försöka själv och tänka
på mormor.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite tvättningen var jobbig.


Haha för ett tag sen när jag inte fick vila för Robin :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0