Pepparkaksdoft!

Det luktar pepparkakor i hela huset för att pappa har bakat, jag
orkade inte så jag satt bredvid och åt lite bara :)

Jag har målat fransk manekyr på naglarna och jag blev faktiskt
ganksa nöjd idag. Jag använde de som kommer ifrån Wet n Wild.
Får se hur bra dom funkar.

Jag kollade på mammas pojkar förut asså herregud jag blir sur!
Okej Christian kommer att ringa Martina när han och Victoria bråkar,
Bobby han vill ju leva ett glamoröst liv men det kommer att ta en
vecka så har han huggt huvudet utav den där Julia och han lär ju
vara otrogen med Jane det syns ju på hans blickar. Till och med
Julia tycker ju Jane verkar vara att bra ligg haha! Tim och
Moa? Okej helt otippat, men jag tycker ändå om dom bäst.
Vilken serie egentligen, rätt konstigt att mamman är med ändå :P
Men underhållande!

Nää nu ska jag sova och imorgon är det lucia! Och jag ska cykla till
skolan :(


Såhär blev det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0