Skolan/Stan

Nu är jag hemma ifrån stan köpte nytt smink rätt coolt att både min foundation,
puder och mascara tog slut samtidigt imorse. Mamma köpte en julklapp till mig
och sen köpte jag barnberlocker ifrån Guldfynd som jag ska ha i mitt Tomas Sabo
armband som jag fick utav Kajsa i julklapp men det gick desvärre sönder precis
så ska springa in imorgon och fixa de.

Jag fick precis G på matten i nationella. Dom rättar ju inte de där lite konstigt bara
för att jag vänt en triangel så fick jag fel på hela uppgiften och den var stor. Men om
de e 4 trianglar och alla är åt olika håll hur fan ska man veta vilket håll den ska vara på?
Lärarna går bara och tänker på deras julpynt o att det är jul så dom hinner inte rätta
våra uppgifter men vi ska hinna göra dom? Nää det var klimakterie varning på nästan
alla idag.


Barn berlocker och anrband, Guldfynd 149 kr


Täcke till Brolle 55-60 cm Ö&B 99 kr, haha och en ful kasse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0