Tillbaka i Bålsta

Vi kom tillbaka för ca en timma sen och det tog 10 timmar hem!!
Det var snöstorm halva vägen så vi fick åka i 60 km så´det tog sin lilla tid
men hellre de än att åka i diket. Vi såg några som hade åkt av men inget allvarligt.
Så nu har jag pratat med mami lite och lättat mitt hjärta, och kajsa <3
Ärligt talat så var det skönt att åka hem idag, jag och Robin har delat på en 90 säng
hela veckan och jag kan säga att det var inte skönt!
Men jag längtar faktiskt hem, till riktiga hem. Jag saknar till och med mamma och
pappa då har jag varit alldeles för långt bort för det händer inte ofta.

Imorgon blir det shopping Robin ska köpa ny dator och jag ska handla på rean!
Haha jag har längtat hela veckan! Så imorgon kommer nog alla bilder ifrån veckan
också så kan ni få er ett gott skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0