Tisdag

Nationella imorse var mycket enklare än förra veckans jag svarade på allt förutom
en fråga, hellre att chansa än att inte skriva något alls :)
Svenskan gick nog bra där gjorde jag alla frågor på provet.
Och nationella i engelskan som vi hade, ååååh ärligt talat jag är så besviken och så
sur jag hade 0.25 poäng ifrån att få vg!! jag hade behövt ett halvt poäng till asså de e
inte sant hur sjukt det är! Dom kunde inte vart snälla och gett mig ett halvt jävla poäng.
Det är anledningen till att folk ger upp skolan för nu skiter jag i mina sista uppgifter jag
orkar inte!! Ni ska bara veta hur mitt humör är just nu först att få reda på det där sen att
packa och jag blir alltid arg då på precis allt och alla!

Tur att jag iallafall fick en julklapp utav Kajsa idag, och det luktar nymalen kaffe i hela
mitt rum :) Helt ärligt så ska jag spela sims nu som ett litet barn :)


Mitt fina armband ifrån Tomas Sabo, jag måste köpa en berlock! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0