Tvättdag

Ja idag är det tvättdag klockan 7 imorse var jag i tvättstugan och nu har jag
tvättat sex maskiner, duktig är jag men jag har tre kvar. Att åka bort i en
vecka straffar sig. Brolle har tränat sig på att vara själv men det går sådär,
han finner sig i det ibland och ibland skäller och piper han bara. Jag hoppas att
grannarna är på jobbet :P

Nu har jag lagt in alla bilderna på Robins dator det gick inte igår för det går inte
att installera msn på den :S så Robin va skit förbannad.
Men nu kommer lite bilder från veckan.


Robin efter en tur i backen.

Jag uppe på fjället :)

HAHA min snygga vurpa :P

Julafton :) Fjällen = allt är i furu!!

Jag och Robin på julafton.

Det går vilt till när Brolle äter grisöra haha :P

Hjärtat var trött när vi kom hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0