15 minuter senare...

Jag börjar bli riktigt trött på att det ska behöva ta 15 minuter!! att logga in
kvällstid jag fick till och med försöka två gånger. Sånt om något är irreterande!

Jag ligger i sängen nu och har ont i magen och är lika hes som imorse. Imorgon
ska mamma ringa till vårdcentralen men jag har inte tid att gå dit imorgon jag
har nationella, sa Daniel iallafall. Och jag vägrar åka till jouren imorgon som
pappa tycker. För det första sätter jag aldrig mer i hela mitt liv min fot där, sist
jag var där dog min mormor det är redan jobbigt som det är. För det andra har
jag ett så kallat liv som jag snart blir tokig på och det heter skola/plugg och miljoner
plugg på en vecka! Och jag har inte tid att ha ont i mina halsmandlar och låta som
en tönt. Ååååh vad trött jag blir!!

Ska bli skönt att till helgen åka till Göteborg och gå på jul på Liseberg det är rogivande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0