Allt om inget

Nu är jag ny duschad med ny målade tår, det luktar gott också The Body Shops
butter med körsbär, mums! Mamma är ute med Brolle så jag har lite semester.

Folk måste tro att jag är galen när jag går ut med honom för jag har inga vantar
och kan gå ut i foppisar med jag har mössa på mig :P Jag får jämt lock och jätte
ont i öronen när jag är förkyld och speciellt om det är kallt ute. Jag har sådana där
konstiga öron, jag är en sån person som måste hålla för näsan när jag hoppar i
vattnet för annars får jag vatten bakom trummhinnorna som stannar där i månader
sen och jag är nästan döv under den tiden. Det var lite jobbigt när jag var liten
då man var mer under vattnet än över. Men hellre det än att behöva operera in rör!!
Föresten har jag aldrig opererats i hela mitt liv endast med lokalbedövning.

Klockan är 18.40 och Mammas pojkar börjar inte förrens 20.00 vad ska man göra fram
tills dess då tro. Ni missar väl inte det? Det verkar hetta till ganska bra idag.
Imorgon kommer Robin han har varit och köpt inpackning till mig idag på Inezza som
ska få håret att växa. Jag sa att det var ett frågetecken på burken och hon i affären
tyckte att Robin också såg ut som ett frågetecken, haha det är inte lätt för stackarn!
Jag tror pappa har lite panik över att Robin kommer imorgon för han ska fixa några
brädor till mina fönster om inte pappa gjort det fram tills dess, och gissa vad min far
gör nu. Jo han står uppe i mitt rum och hamrar! Så kan det gå ibland när man är lat.

Nu blir det något smarrigt te och tv!

Jaah Robin ser väldigt sleten och trött ut och lilla Brolle har fått grädde
på sig, det tyckte han var smarrigt! Pannkakor med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0