Beslutångest...

Det är kallt, mörkt och tråkigt... Så myskläderna är på och
jag har sett Ensam mamma söker avsnittet ifrån Söndags,
någon där verkar ha en för kärlek till unga män och dom äldre
kvinnor. Men jag tyckte hon Madelene sa en väldigt bra sak,
tjejer tänker mer killar grubblar inte så mycket det var till och
med så att Robin höll med! Han erkände att dom tänker efter dom
gjort något. Jag tyckte det stämde väldigt bra, oftast iaf.
Sen såg jag på GeKås, shit handla för 50 000!! Och tillbringa två
veckor där på semester, nää en dag där räcker annars förstör man
det roliga!

Jag vet inte hur jag ska göra om jag ska ta ur hårförlängningen eller
inte, men jag tror den får åka imorgon. För det har blivit trassligt på
ena sidan. Jag har inte betalt mycket för den så det är ändå värt det
men fan vad jag kommer att sakna håret!!

Jag har så himla tråkigt nu, jag vill inte plugga just nu det är jag inte
på humör för, det finns inget bra på TV allt på nätet är redan kollat...
Det kanske får bli en ny bra bok :) Skulle varit bra med Brolle nu
så kunde jag tagit på mig varma mysiga kläder och gått ut med
han, men så bra är det inte men han kommer nog med mig hem i
helgen! Bra bättre än bäst alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0