Diabetes plugg

Jag kom igång med pluggandet ganska sent. Jag läste i min bok och det var
sådär lite kvar som egentligen är mycket men jag var tvungen att läsa ut den!
Så läs Gold Diggers som jag skrev om en annan dag, det var lite mord med ;)
spännande!! Så när den var klar så började jag plugga på Diabetes, jag har
läst klart i ena boken och har bara andra och anteckningar kvar.
Ett smart tips som funkar för mig om inte jag kan koncentrara mig är att sätta
på hög volym utav någon arg låt nån lite grövre killig sak. Volbeat funkar alltid!

Jag tänkte äta lite sen duscha och hoppas att kycklingbenen försvinner ur huvudet
på mig... haha jag sitter och suktar efter kyckling jag åt det förut men jag fick bara
ett ben, lår eller vad det heter!! haha och så var dom salta så jag vill ha meeeer!
Sen ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0