Ellära?

Nu är jag hemma eller jag kom hem för en stund sen i regnet!
Imorse fick jag sällskap till skolan utav Anton, trevligt trevligt det gick
mycket fortare att komma fram när man hade någon att prata med.
Jag hade föresten ingen feber imorse, SKÖNT!

Idag hade vi x-dag så vi hade ellära på elprogrammet, vi fick sätta ihop
förlängningssladdar och vägguttag för det första gjorde vi sånt på tekniken
i högstadiet och för det andra så har jag en kille till att göra sånt det är en 
killgöra tycker jag. Jag och skruvmejsel är sådär men ibland kan jag vara 
duktig och fixa till något som idag! Annars brukar min älskling fixa sånt och
varför skulle han vara snickare annars :)
Sen handlade det om att man inte skulle stoppa in fingrarna i ett eluttag och 
inte få vatten på elektronik saker, och det visste nog alla sen tidigare.

Till lunch fick det bli kina mat det smakade inte alls gott idag och jag orkade
knappt äta heller och det var curry :S jordnötssåsen är så mycket bättre!
Sen var jag så duktig att jag satt kvar i skolan och räknade matte eftersom
att jag ligger två veckor efter... Men matte böckerna är med hem så det blir 
till att räkna provet är nästa vecka och det är sista innan nationella!

Nu ska jag somna skönt till plastikkirurgerna :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0