En lång dag.

Idag har det varit en lång dag och jag har hunnit med mycket, dock inte
datorn! :P Imorse fick jag och Robin sovmorgon mamma hade Brolle :)
Sen åkte vi och shoppade jag köpte 2117 skidbyxor, skidjacka och mössa
sen köpte jag en allfunktions jacka. Så nu är jag redo för skidor!
Robin handlade också lite sånt.

Sen hann vi bara innanför dörren då ringde min syster om vi äntligen var hemma
så att hon och Ella kunde komma förbi. Men det är ju min syster vi pratar om så
hon dök upp här en och en halvtimme senare. Ella har kletat läppglans i hela ansiktet
på mig, Sara (min syster) och mamma, Robin höll också på att få lite, haha!
Sara färgade håret på mig, min utväxt var hemsk! Robin fick det sista utav färgen så
nu ser vi likadana ut i huvudet :)
Sen har det varit full rulle här hemma, Ella har bakat, diskat lekt hund och lekt pippi :)

Ella satt och läste Hänt Extra med Sara och när sidan med killar med bar överkropp kom
upp så säger Ella "dom är nakna, kolla dom har muskler" och hon är 2,5 år gammal!!
Jag börjar undra vad hon har lärt sig egentligen... haha.
Nu ska vi se en bra film sen ska vi nana! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0