Feber

Imorse när jag vaknade svettades jag men jag tänkte att det kanske hade
varit lite varmare ute idag så blir det varmare i mitt rum men när jag hade
ätit frukost svettades jag fortfarande så då tog jag tempen och jag hade 38
graders feber. Jag ringde min handledare och hon sa att jag inte fick gå till
skolan, fast jag har min engelska idag så den är ombokad så jag missar
inte nationella vilket är viktigast!

Det känns mer som att jag ligger på en strand i Hawaii än i min säng i Sverige
just nu. Det finns inget värre när man har feber och känner sig så varm, då
fryser jag hellre! Usch!

Jag hoppas inte att jag blir ordentligt sjuk jag trodde jag klarade mig för att jag
var hemma förra veckan men nu bryter det tydligen ut :(
Så idag ska jag bara sova och försöka plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0