Fredag (Y)

Igår pluggade jag till halv 12 men provet gick nog bra,
ganska lätta frågor ändå och mindre än förväntat.
Igår skulle det även ha varit mormors födelsedag så
dagen var inte toppen... 4 och en halv månad har gått
och det är fortfarande lika jobbigt. Men även ett liv har
sitt slut.

Nju ska jag slänga ner det sista i väskan och sedan åka till
Skövde för att ta tåget till El Stockholmo! Jag ska tydligen
ta mig från centralen hem till Robin själv för första gången
så lite nervös är jag fast jag gjort det så många gånger men
jag är så van vid att han möter mig men han ville inte ta med
Brolle när det är rusningstrafik vilket nog är klokt. Så innan
5 är jag framme. Jag har ingen dator över denna helgen
heller. Föresten köpte jag hår igår förhoppningsvis dimper
det ner i brevlådan på måndag eller tisdag.
Ha en super bra helg! ♥ Min blir lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0