Fredag

Igår kväll hade jag jätte svårt att somna men nationella kändes bra,
jag kom inte försent och jag tyckte jag skrev hyffsat bra. Jag skrev om
vad jag tyckte vad viktigt för att ha ett bra liv. SÅ jag hoppas på det bästa!

Sen hade jag bara två lektioner för vi slapp den sista vi har eget arbete istället
så jag slutade vid 11.40 idag. Elvira körde hem mig så jag kunde hämta pengar
sen drog vi till donken och åt med Kajsa, Nattis och Annika.
Sen ville Annika till Ö&B och hon köpte strumpor för 250 kronor! haha 16 par.
Hon lär ju klara sig ett tag iallafall.

Jag pratade nyss med min älskling och det känns jätte konstigt att vi inte ska
träffas i helgen det är nog första helgen sen i våras tror jag. Men han ska jobba
och jag tycker inte det är så kul och sitta i en byggbod eller kolla när dom gipsar
så då kan jag lika gärna vara hemma och passa på att vara med min underbara
Kajsa på tu man hand! :) Så efter att jag sovit en liten stund får vi se vad det blir :)


En snygg röv och en jävligt snygg bil, mums haha!


Kommentarer
Postat av: kajsaa

snygg röööv! älskar dig <3

2009-11-20 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0