Fredagen den 13...

Hur skriver man det egentligen? För det ser ju konstigt ut så, knepigt.
Nu har jag äntligen kommit åt datorn! Vaknade vid 5 imorse, Brolle
ville ut. Sen fick jag tvinga mig själv att tycka att soffan såg skön ut
för att få sova. Men när jag sen vaknade kunde jag inte vrida på huvudet...
så skönt var det! Brolle är rastlös och det är härligt väder ute så snart
ska han få sin lunch promenad. Idag känner jag mig bättre, jag har fortfarande
ont i halsen men den känns inte så svullen. (Y)
Igår sa Robin en väldigt puckad sak, att läkare säger att om man får svårt och
andas ska man söka upp läkare för att man kan ha svininfluensan, men är inte
det ganska självklart att man gör det om man knappt får luft? haha jag tror ju
inte någon är så dum så som ligger hemma och väntar på att det ska gå över!

Idag kommer föresten min syster! Med min syster dotter Ella. Dom bor i Gävle
och jag och min syster har inte samma pappa. Men det var länge sedan jag
träffade dom så det ska bli kul! Tyvärr blir det inte så ofta eftersom att dom bor
där men i somras kom dom till Stockholm och då var vi på junibacken!

Idag är jag verkligen på ett sprudlande humör! Jag hoppas något kul händer för
det är jag riktigt sugen på! Jag måste köpa fördelsedagspresent till mamma ifrån
mig och Robin, vad ska man köpa till tanten tro? haha.

Antingen kan man välja att vara bonde, eller 007 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0