God morgon!

Nu har jag hunnit med en lektion i skolan, psykiatri vi kollade på en film om
psykopater från 80-talet eller nått i den stilen. Det är tydligen onödigt och visa
oss ifrån nutid. Jag hann läsa tidningen också innan mamma kom och hämtade mig.
Hos doktorn tog dom svalgprov på mig och jag mår fortfarande illa, men jag har
inte halsfluss eller något allvarligt men jag har haft olika infektioner så nu behöver
jag vila lite för att inte bli sjuk igen. Så idag blir det vila :) Nästan alla som var på
vårdcentralen hade kryckor haha det tyckte jag var lite kul så brukar det ju inte
vara. Men det var nog gamlingarnas dag idag.


En snabb dålig bild från imorse.
Topp: MQ (köpt i våras)
Leggings: Gina Tricot
Smycken: Tomas Sabo och Pandora



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0