God morgon!

Så nu har jag vaknat för sista gången och ätit frukost, jag hade faktiskt
rödbetssallad på min smörgås. Det är gott på vintermånaderna.
Jag var uppe första gången vid halv 7 då ville Brolle ut. Sen har han legat
på min mage så att jag knappt får någon luft eller så har han slickat mig i
örat och i ansiktet.
Jag känner mig inte pigg och kry idag, jag fryser och halsen är tjock.
Egentligen ska jag plugga nu men jag vet inte vilken fråga det är jag ska
komplettera så smart är jag, men jag har ju lite annat att göra med.
Jag ska kämpa på efter att jag har varit ute med Brolle. Jag blir så irreterad
på det, jag är så jävla skoltrött just nu så jag skiter snart i det.
Nää det kan jag ju inte göra men jag har god lust till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0