Hemma!

Så nu är jag hemma i Lidköping igen! Jag kom hem vid 11 igår kväll
för att tåget var försenat 40 minuter... Så nu sitter jag i skolan och
har inget att jobba med.

Veckan har varit som en vanlig vecka, gå ut med Brolle och ta hand
om honom, tvätta, diska, städa, läst 6 skvaller tidningar och en bok...
Ungerfär så kul har det varit. På kvällen när Robin kommit hem har
vi lagat middagar och tagit kvällspromenad med Brolle. Vi hade hundvakt
i Onsdags och då åkte vi till Liljeholmens nya köpcenter, alla butiker hade
inte öppnat än och det var det gamla vanliga. Lite besviken faktiskt.

Men det blev en rutig längre skjorta ifrån MQ och två stickade halsdukar
ifrån Gina sen köpte jag något till naglarna ifrån Döda havet utav någon
som pratade engelska och stod ute i korridoren, självklart gick jag på
det. 400 kronor för två filar, handkräm och nagelbandsolja...
Nästa dag var dom borta! Haha så jag vet inte vad jag skulle med min
garanti på, men naglarna blir fina :)

Eftersom att jag inte har haft tillgång till en dator på hela veckan
ska jag försöka ta igen lite :) Lång dag i skolan idag och det är jätte kallt
ute och det regnar, jag vill bara hem... Men imorgon är vi lediga!
Behövligt efter att ha gått upp 5.30 hela lovet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0