H&M

Idag damp en katalog ifrån h&m ner i brevlådan, en typiskt härlig
till julen! Det var väl ingen som missade den bland reklamen hoppas
jag. En massa härliga myskläder, underkläder och två helt underbara
skor. Jag vet ju vad jag ska köpa i julklapp till mig själv iallafall :D
Det är snart jul, det känns sjukt om 5 veckor åker jag skidor.
Men härligt ska det bli, mitt ute i norrlands skogar, okej jag kan
erkänna att jag har suttit och intalat mig själv att det ska vara såååå
skönt och sitta ute i en skog under mellandagsrean... haha.

Nu ska jag gå ut med Brolle för sista gången sen ska vi faktiskt sova även
fast att jag är ledig imorgon, men då ska jag plugga så mycket som det
bara går! Så vi hörs imorgon, natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0