Ikea

God morgon nu har jag vaknat efter min tupplur inte konstigt att jag var
trött jag gick ju upp klockan sju imorse! Och vid nio drog jag Kajsa och
Nattis iväg till Ikea i Jönköping. Kajsa handlade till sin mamma Nattis
handlade massor och jag köpte en tröja haha, men jag ska dit nästa helg
med fast med mamma och pappa och Robin tror jag.
Vi hade det riktigt kul iallafall. Det är skönt och åka bort ibland och bara
göra något :)

Igår kväll var jag ute en sväng med Kajsa and her boyfriend :) blev hyffsat
tidigt med tanke på att jag skulle upp tidigt.


Kajsa packar in i skåpbilen och Nattis är där inne.


"asså vi kan inte gå än för jag orkar inte gå med min rullstol" haha
nått i dne stilen flög ur käften på Kajsa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0