Julskyltning

Vi var framme på stan idag med Kajsa och Daniel det var ju julskyltning
men vi såg inga tomtar eller parader så det missade vi. Kajsa tog ett till
hål i örat, hon fick presentkort på de när hon fyllde år utav mig men det
var gratis? :S Varöfr vet vi inte men han på guld & silver ville inte ha betalt :P
Sen var jag och bytte ett halsband jag fick utav ♥ igår det var repigt inte så
kul men eftersom att jag verkligen vill ha just det skulle dom på Guldfynd
beställa ett ifrån en annan affär, annars vet jag inte vad jag hade gjort!
Så länge som jag sucktat efter det!
Sen blev det fika och shopping! :) Jag köpte ett lip balm på Kicks som är
som en boll så man behöver inte kladda med fingret, super (Y)
Jag blev nöjd jag behövde lite nytt, för jag har inga kläder!


Armband: Guldfynd 69:50 kr
Lip balm: Kicks 80 kr
Parfym: Ö&B 249 kr


Skidstrumpor: Stadium 99 kr
Trosor: (string med liten volang) H&M 79:50 kr


Tröja med volang på axlarna Gina Tricot 299 kr
Linne med spets JC, rea 69 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0