Kaaaaaaaaalt!

Det är iskallt i mitt rum nu! Men jag vet inte om det är kallt på riktigt
eller om det är för att jag är förkyld, men jag chansar på det sista för
inatt sov jag med två täcken plus att Robin höll om mig för att jag frös
så. Min näsa är tjock och jag kan knappt andas med den så jag har
tydligen snarkat inatt, det var ju charmigt hahaha! Så nu är elementet
på bött och jag hoppas att jag ska klara kölden inatt utan ♥.
Nu har jag fått en välbehövlig dusch iallafall och ska äta lite yoghurt och
sen ska jag bums i säng! Och imorgon kommer Kajsa och Kajsas mamma
och hämtar mig för det regnar ute och är iskallt så det lär bli halt imorgon
och då lär jag cykla ihjäl mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0