Kalas för mamma

Idag hade vi kalas för mamma, morfar var här, mina tre syskon med respektive
och tre barn. Plus en stollig Brolle med andra ord var det fullt hus här idag!
Imorse tvingade Robin mig att gå upp klockan 8! För att han och Brolle gick upp
då tyckte han att jag också kunde gå upp, jag strejkade ända tills klockan 11,
jag somnade inte men jag vägrade lämna mitt täcke!
Så när min syster kom fick hon snällt ta fram kläder åt mig och sminka mig för
att alla snart skulle komma men jag orkade inte.

När vi skulle åka till Skövde och lämna Robin och Brolle :( så somnade jag vid
klockan 6 sådär så jag var nog lite trött. Nu är det helt tyst och tomt här hemma,
så jag ska trösta mig med te sen duscha och läsa bok. Det finns inget bra på tv
idag heller...


Alla bilder blev väldigt dåliga så jag tog den som var minst misslyckad.
Jag, Robin och Ella, jag tycker ju att jag borde suttit i Robins knä men
nej då jag fick ta hela lasset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0