Krakow!

Nu är det bestämt den 3 Maj åker vi ifrån landvetter till POLEN!
Det ska bli så jävla kul! Jag kollade runt lite på google och det verkade
bra med affärer där stora shoppingcentrum, zara och massa. Sen är dom
också kända för smycken och bärnsten eller vad det heter. Det ska bli riktigt
kul att åka till Auschwitz det ser jag fram emot sånt är intressant.
Och självklart blir det festande!
Det är billigt i Polen vad jag har hört så vi får väl lära oss att räkna om till
zloty som är polens valuta. Men detta är en resa som alla ser fram emot då
blir det extra kul!
Vi fick 50 000 kr ifrån skolan och nästa vecka får vi reda
på om vi får pengar ifrån sparbanken.

Robin tycker att det är farligt i Polen, och självklart ska man vara försiktig med
pengar och sånt men jag tror inte jag behöver livvakter som han tyckte haha.


Det ser fint ut iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0