Nyklippt

Nu har jag kommit hem och ätit. Efter skolan flängde jag runt på stan med
Aggo. Jag köpte en adventsljusstake till mamma, en sån som man tänder
levande ljus i, den var faktikst jätte fin och jag är glad över att jag hittade
något så fort!
Sen köpte jag Proffs torrschampoo det var det enda. Det är förövrigt helt
super. Om hårbotten känns lite fettig sprayar man bara på torrschampoot
ifrån ca 15 cm och gnuggar, och det blir rent! Men det ger också lite volym.

Jag var ju och klippte mig idag, bild får ni se imorgon tror jag. Jag har fått
order om att klippa mig var åttonde till tionde vecka för att få långt hår.
Ska försöka komma ihåg det för det blir alltid att man tänker beställa tid
men det tar veckor för att verkligen göra det!

Hela jag längtar efter en power nap just nu så det får det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0