Panik!

Okej nu börjar jag helt seriöst få lite smått panik, jag har nationella i Engelska
imorgon bitti 8.00 writing. Tänk om jag försover mig, tänk om jag kommer
1 minut försent och dom bara nä nu får inte du göra detta, synd om dig!
Nä usch jag kommer få mardrömmar!

Så för säkerhetsskull ska jag lägga mig i sängen nu och läsa lite i min bok
och sen sova. Just nu läser jag Gold Diggers utav Tasmina Perry och jag har
kommit halvvägs. Det är en bok om misslyckade modeller, skådespelare eller
vanliga kvinnor som kanske är lite för vackra för sin ålder (ex. dom benen som
beskrivs kan inte en 40 åring ha helt naturligt känns det som) som letar rika män.
Skit samma om dom är 60 år och skrynkliga bara dom får presenter, resor och
stå i rampljuset och på kuppen lyckas få ut lite pengar. Och sen finns det två helt
normala tjejer och även en och en annan framgångsrik kvinna. Den är riktigt bra!

Jag måste också tacka Daniel nu när jag ändå är igång, han sponsrade mig på
facebook idag. Tack Daniel :) haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0