Pliktverket dissar mig (Y)

Sådär nu har jag kommit hem och hunnit äta något gott, fisk som varit i
ugnen med tomat, lök och broccoli i lite sås. Smarrigt var det!

Jag och Daniel gjorde nationella idag, vi klarade det men gud vad dåligt
det gick!! Jag tog självklara svar på frågorna Daniel blandade in hela världen,
typ. Jag kom inte ens på vad mygga heter det är illa!
Skolan i övrigt var helt okej, historian var tråkig och jag har inte kommit igång
att skriva det får bli morgondagens att göra. Jag ligger på VG MVG i samhäll
så nu ska jag göra en liten uppgift jag missat. Matten känns helt okej inför
provet på fredag :) och sen det jag ligger efter i kan vi prata om en annan dag :D

Däremot fick jag ett himla efterlängtat brev igår, pliktverket tycker helt enkelt att
jag är för dålig :D dom dissar mig totalt så dom kommer aldrig ens tänka tanken
och få ut mig i skogen med en massa mygg och äckliga ormar :D
Ett tag funderade jag faktiskt på att kryssa i gynekologiska besvär så att jag skulle
få ett starkt nej... Men det gick ju bra om man dissar skogen och lumpen dissar dom
dig :) Men dom var efterhängsna med sina brev måste jag säga blev lite nervös ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0