Robin är dum!

Sen sist så har jag sovit en liten stund, jag stensomnade när jag skulle se Blondinbella
när hon var med i efter tio på tv4 play så efter 15 min stensov jag. Haha så kul
var det typ. Nils verkar vara en tråkig person iallafall i tv!
Sen fick jag i mig lite mat och känner mig bättre nu jag är jätte trött och känner när
jag har feber men jag ha stunder utan också! Så om jag inte har feber imorgon bitti
går jag till skolan. Vi har x-dag så på vårat schema står det ellära på el-programmet.
Det kan ju vara kul och se vem som dör först i klassen :D

Jag pratade med Kajsa förut en bra stund och hon ska vaccinera sig mot svininfluensa!
Det trodde jag aldrig men hon är tydligen rädd för att få knorr.
Jag däremot ska nog inte vaccinera mig för det första får jag aldrig influensor bara vanlig
förkylning sist jag hade maginfluensa ex var när jag var 5. Och sen känns det inte som
att det är tillräckligt testat än så det känns lite läskigt. Men tvätta händerna och sprita
dom så klarar man nog det med!

Sen pratade jag givetsvis med min älskling förut, eller han är inte älskling nu utan han är
Robin! För vi satt och pratade storlekar då säger han att jag har str. 34 i trosor då frågar
jag hur liten han tror jag är? Sen på de säger han att jag först har 30!! i jeans och sen 32!!
Någon måtta får det väl vara på det jag har 26! Så jag tycker inte riktigt att han är snäll nu,
nääää fy! Han är bra puckad ibland! :)
Nu väntar duschen och sängen på mig :)

Varför är alltid pojkvänner så mycket finare i våra ögon när dom är sletna
och ser så där mjuka och gosiga ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0