Sängen

Jag har legat i sängen sne jag vaknade eller jag har sovit lite då och då.
Halsen känns hemsk och det känns som att jag har feber men jag hade
ingen när jag tog tempen :S jätte konstigt.

Meningen var att jag skulle plugga, matten körde jag fast i efter två tal den
där mineräknaren måste man ju vara geni för att förstå sig på! Sen skrev jag
lite på svenskan men huvudet dunkar mer än vad tangenterna låter så allt
har gått sådär idag kan vi väl kort och gott säga.

Men jag hittade en jätte bra sida däremot! http://forhair.se/ den här sidan har
massvis med hårprodukter till ett mycket billigare pris än hos frisören. (Y)
Men just nu har jag så att jag klarar mig så någon annan kan väl göda
shoppinghungern åt mig istället :)
Nu ska jag faktiskt äta nått litet och dricka honung sen ska jag lägga mig och
sova för jag ska klara skolan imorgon, peppar peppar ta i trä och sprita händerna.
Så får det bli!


Min lilla bebis försvinner alldeles för fort ifrån mig!
Men jag vill ha en katt också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0