Se så det

... SNÖAR! Okej jag kanske är sista människan att märka att det
snöar ute nu när det hållt på några timmar. Men jag har suttit här
nere i källaren vid datorn och pluggat och genom det lilla fönstret
som är här ser man inte mycket.
Det har inte blivit något hår än, för jag tänker inte betala mycket
för ett clip-on hår som inte är äkta. Det är det som finns på tradera.

Jag har så jääkla ont i min nacke och axlar, jag kan knappt vrida
på huuvudet så stel är jag och huvudvärk på de. Jag har nog sovit
som hej kom och hjälp mig inatt, det var hårt och knutar förut
men nu är det nog hög tid för massage! :)
En varm härlig massage kanske, eller spa, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0