Sjuk

Idag är jag hemma och är sjuk, jag har ännu ondare i halsen och den är
svullen det var svårt att svälja p pillret imorse. Jag har varit vaken en stund
nu och varit ute med Brolle en gång pappa tog honom imorse. Sen har han
suttit på mitt huvud när jag låg i soffan? Vet inte hur normalt det är men, haha.

Jag har legat och kollat på nyhetsmorogn där Kenza och Foki var med, Kissie
skulle tydligen komma men hon dök inte upp. Det hade ju vart kul och se hur
den människan egentligen är. Malou verkade inte så positiv till det Kissie skrivit
på sin blogg. Jag trodde hon hade passerat dagisnivån men tydligen inte.

Nu måste jag springa upp igen innan Brolle vaknar och blir tokig för att jag är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0