Skolan

Igår åkte jag hem ifrån Stockholm, tåget gick lite över 7 så
jag var i skolan vid 10. Gå upp klockan 5 var mindre kul och
sen få med sig Brolle! Det är inte lätt att resa med bagage
och hund. Igår påbörjade vi våran redovisning om centerpartiet
och idag fortsatte vi. Klassen ställde jobbiga frågor och vi
försökte svara så bra vi kunde.

Hela dagen är förstörd för jag blev missnöjd med Historia provet,
är ni också sånna att ni har hög press på er själva och sen när det
inte går som man vill blir hela dagen förstörd och humöret i botten?
Det är typiskt mig. Jobbigt är det för pressen försvinner aldrig.

Imorgon är jag ledig och ska plugga en massa. Just nu har jag
bara lust att åka hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0