Stressig dag och ingen uppdatering!

Jag satt och pluggade till 23.30 igår kväll nu är det så skönt att denna
veckan är slut så ni anar inte! Jag gick upp som vanligt imorse innan
7 och jag hade röst men det skar knivar i halsen på mig när jag pratade,
efter te och halstablett så blev det bättre men det verkar aldrig gå över.

Mamma körde mig till skolan imorse med och det var riktigt skönt idag
att behöva slippa cykla. Jag hade en vanlig lektion sen hade jag matte
prov, så fruktansvärt irreterande att jag inte kunde räkna ut en uppgift som
jag senast satt och räknade igår! Men ett G blev det nog iallafall.
Det blev en cheeseburgare på donken som lunch innan psykologin, den
kunde nog inte gått värre däremot. Men ändå skönt om jag får göra om det
och kan göra bra ifrån mig. Sen var det bara en historia lektion kvar med
eget arbete men självklart hade allt mitt försvunnit på skolans dator!
Så är det jämt!! Så ni kan ju gissa vad jag lär få göra i helgen..

Nu har jag städat lite på mitt rum och har det mysigt med tända ljus ♥
det är nog det bästa med vintern :) så nu ska jag mysa till bonde söker
fru på datorn och en kopp te :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0