Uppdatering

Jag fick lite uppdatering för en stund sen, eller en ganska lång stund sen.
Min grupp vann i samhällskunskap där vi redovisade ett parti, vi hade
centerpartiet och jag fick VG på det. Härligt! Jag tror priset var en stor
godispåse (Y)

Jag har fått i mig några plättar och ringt företaget som tog våra skolkort.
Eftersom att en utav mina bilder var skadade och jag fick ingen bild
till mobilen som man skulle. Så nu är det fixat.
Jag saknar min älskling och Brolle nått sjukt! Jag som behöver tas om hand!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin tjej på kortet. Förstår verkligen att han som har henne är lycklig med henne. Jag VET, att skulle man få en liten chans att få henne, skulle man ta den.

2009-11-18 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0