Utvecklingssamtalet gick bra!

Oj det märks att jag bara har skrivit ett inlägg idag det var en döds flygning
rakt ner på statistiken nästan :P men jag har inte hunnit.
Min matte är avklarad det var skönt att det var ett enkelt kapitel den här gången
för annars vet jag ärligt talat inte hur jag skulle klarat allt eller det vet jag fortfarande
inte jag har inte börjat kolla på psykologin än då jag kom hem för en stund sen
och sen dess räknat matte. Det är inte kul när det är så mycket, all ork försvinner.

Utvecklingssamtalet gick bra iallafall betygen såg bra ut och inga klagomål, så
det var bara positivt. Det brukar inte vara något att klaga på heller så jag hade
inte förväntat mig något annat. Jag har lovat att jobba lite i helgen det är det enda.

Jag avundas er so mkan sitta och kolla på mammas pojkar nu... jag däremot sitter
med en fet psykologi bok i händerna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0