God kväll

Jag har aldrig haft värre smärta i hela mitt liv tror
jag inte! Allt med spiralen gick jätte bra tills dom
skulle mäta, eftersom att jag aldrig fött barn så har
inte min livmöder öppnat sig någongång så den slank
undan, en fick stå och trycka mig stenhårt på magen
sen knep dom åt livmodertappen med en tång! Jag
skrek, behöver jag ens skriva det. Sen resterande var
smärtfritt mot det. Och det jobbigaste var nog att andas
lugnt och slappna av när det gjorde så jävla ont. Jag är
jätte glad för att Robin följde med mig dom frågade till och
med om han höll på och svimma och barnmorskorna var jätte
duktiga :) Men just nu så mår jag ganska bra jag är väldigt
hängig och det gör ju ont men så farligt är det inte.
Jag betalade 25 kr för min spiral och jag kan ha inne den i
5 år, om jag hade varit över 20 hade jag betalt 1000 kr...

Robin och Brolle åkte hem för någon timma sen och den här
gången var det sådär jätte jobbigt igen, men vi ses på fredag
igen. Jag åker buss upp och tåg hem, första gången jag ska åka
buss! Men tågen var slut. Jag och mamma köpte det som fanns
på bellme idag, det är ju ett pangpris!


Köpet på Bellme idag :) Perfekt!


Kommentarer
Postat av: lisa

SV; haha okej:) ganska faktiskt

2010-04-20 @ 20:07:56
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0