god morgon

Självklart vaknade jag med huvudvärk imorse, det är
inte det minsta kul längre.
Vi har precis ätit en stor frukost, det hör ju helgen till.
Jag ska sätta mig och plugga lite sårvård nu, idag skall
mamma, jag och Kajsa till min syster på sminkparty
det kommer nog bli riktigt kul!
På tal om syster så fyller min andra syster 27 år idag,
tror jag att det är :) och det är min yngsta syster.
De ni. haha!

I fredags hade vi skit kul, jag åkte cabbe med Louise  och
det var faktiskt inte kallt men jag hade en filt med ifall.
Sen åkte vi med Kajsa och Daniel och vi åkte till Tibro
på race fast det var lite folk och inte så underhållande så
vi åkte hem rätt fort.


Jag i cabben :)


Louise :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0