Härlig dag med brandlarm!

Imorse sprang jag runt som en galning i skogen, det var
inga stigar för mig idag utan jag tog terrängen! 16/22 tog
jag och om jag förbättrar min kondition, alltså fortsätter
att springa hemma och ta ut mig på lektionerna får jag ett VG
vilket är väldigt stor för mig, under hela min högstadieperiod
fick jag G i gympan en gång, resten IG. Termin också inte år..

Idag var det några idioter som stog med tändare under sprintlarna
i skolan så brandlarmet och sprintlarna utlöstes, det var en massa
vatten och vi fick gå ut. Så jävla onödigt, men det var ju kul att
det hände något, det tyckte förmodligen dem som gjorde det också.

Ungdomsmottagningen var på besök idag och svarade på frågor som
vi hade skrivit ner på lappar, det var kul. Det var mest frågot om hur
många som har klamydia och den typen.


Jag idag och en liten tjuvkik på skorna som jag ännu inte visat!
Men dem kommer om någon timma, jag hade egentligen på mig converse idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0